Pitkään olen muiden blogeja seuraillut ja lueskellut ja nyt vihdoin sain aikaiseksi perustaa ihan oman blogin. Saa katsoa miten tämä tästä lähtee käyntiin :) Ainakin joku aika taitaa mennä noiden asetusten sun muiden saatamisessä :S 

 Meillä olisi viikonkuluttua synttärijuhlia tiedossa kun tyttömme täyttää 1v! Ihan mahdotonta miten aika kuluu. Haikein mielin järjestän synttäreitä, kun jotenkin tulee todellisuus vastaan, minulla ei enää ole vauvaa :´( Eikä oikein ole varmuutta onko tuo lapsiluku nyt lukkoon lyöty, eli tämä saattaa olla viimeinen kerta kun järjestän 1-v synttäreitä. 

Olen tässä nyt innostunut ompelemisesta. Minulla on isotätini vanha (siis todella vanha) Eva Midinette 70 merkkinen ompelukone jolla olen päättänyt nyt opetella tekemään lapsille perusvaatteita. Ompelukone on ilmeisesti jotain täysrautaa sillä painaa valehtelematta sen 10kg :D Olen kyllä koulussa opiskellut käsitöitä, se oli minulla valinnaisenakin yläasteella, mutta enemmänkin vain siitä syystä ettei siellä tarvinnut hirveesti mitään tehdä, joten aika huonosti on oppeja päässä siltä ajalta. Olen nyt kuitenkin jo ostanut uusimman Ottobre-lehden ja kankaitakin olen jo jonkin verran ostellut. Valmiiksi olen saanut tytölle 80cm paidan Metsolan ruskeasta apilakankaasta ja tuollaisen hameen jonka koko oli 1v, mutta näyttää olevan sen verran iso että menee hänelle ehkä 3vuotiaana :D Kuvia saatan lisäillä jossainvaiheessa kun opin tämän käytön :)